joi, 30 iunie 2011

Like me!!!!

Mi'am tras pagina de Facebook pentru blog!
Gata cu jmecheria!
Gata cu pleoscaiala!
Gata cu udatul florilor de la etaj!
Gata cu smenozeala!
Gata cu ...aaaa......bah! GATA!

Nu stiu de ce am facut'o, poate din cauza ca am avut prea mult timp liber in ultima perioada. Vremea de rahat m'a facut sa stau in casa, nicidecum lipsa banilor (acum urmeaza un cadru cu mine fluierand pe sus).
Cand a inceput vacanta asta de vara, am zis ca o sa innebunesc, toata ziua, fara vreo ocupatie, dar m'am obisnuit. Dorm 3/4 din zi, stau treaz cateva ore noaptea....stau si...si ma besesc. Asta da viata!

Bafta celor cu BAC'ul maine sau astazi sau cand cacat mai aveati voi bacu' .

Dati like pentru a salva pinguinii din padurile tropicale!
Link: http://www.facebook.com/pages/Alchooolic-Blog/173366662726987

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu