sâmbătă, 23 iulie 2011

Postarea 500 !!!

Nu am mai scris de ceva timp si am avut un motiv excelent: nu am avut chef.
Nu ma mai terorizati cu intrebarea "Cand mai postezi ceva?" urmata de clipiri dese.
Blogul meu, postez cand vreau, nu iti convinve, nu il mai urmari!

Asta este postarea cu numarul 500 dupa cum nu v'ati dat seama din titlu. Este o cifra bengoasa si inseamna 2 ani de cand Alchooolic Blog e in picioare, mai putin momentele cand pica blogger dar asta nu tine de mine.

Fac in curand 20 de ani si ma asalteaza lumea pe strada si imi cer lucruri. Ce s'a intamplat cu clasicul si dragutul "POATE dai si tu o bere" ? De cand a devenit in "TREBUIE sa dai si tu o bere" Pai pe sistemul asta...TREBUIE sa va dau la muie, v'ati gandit ca poate doar asta am sa va ofer?!?!
Si nu merge sa va dau o bere asa de'am boulea si in vecii vecilor, daca vreti sa va dau o bere de ziua mea...sa va cinstesc, aveti bunul simt si dati'mi un cadou! Nuuuu...."ia de aici 30lei sa iti cumperi ceva stralucitor" Un cadou frumos, scump, impachetat si cu funda mov ca imi place mie movu' PLUS 30lei sa imi cumper ceva stralucitor.

De cand a plecat mama din tara in casa s'a lasat o liniste atat de adorabila. Acum pot sa fluier, inainte arunca mama cu polonicul dupa mine (pentru ca bineinteles, era femeie deci era in bucatarie sa munceasca... ha ha ce rau sunt sau ceva.. apropo, femeiile sunt proaste. Nu zic asta ca sa arat ca barbatii sunt geniali dar nu va inteleg logica. Va smulgeti sprancenele ca mai apoi sa va desenati altele in loc...)
Ziceam ca daca fluieram in casa, mama arunca cu polonicul in mine zicand ceva de suna a mort. Era foarte supertitioasa si ma exaspera. "E ghinion sa deschizi umbrela in casa!" E ghinion sa ai o gaura in acoperis, te'ai gandit la asta?

Nu am mai avut bani o perioada destul de indelungata de timp, inca sunt falit, am ajuns sa cred ca sunt atat de ghinionist incat daca ma asez pe o capita de fan imi intra acul in cur.
Am in plan sa merg in vama, dar asta inseamna ca trebuie sa imi fac carnet de note, sa merg la scoala sa mi'l stampileze, of doamne, doamne, ce batran si obosit sunt si cata treaba mai am.
Sanse mari sa nu fac rost de indeajuns de multi bani sau sa mi se faca lenea suprema, sa imi iau 2 cartuse de tigari si sa merg la tara vreo 2 saptamani si sincer, a 2'a varianta suna mai bine pentru ca daca merg la vama, merg cu "my friends" si sunt cunoscut pentru aptitudinile mele sociale. Dar la urma urmei si cainele era “my friend” si tot s’a cacat in pat.

Am patit ceva ciudat ieri cand am fost sa cumpar paine, m'au oprit pe strada niste ciumpalaci care mi'au pus intrebarea "L'ai gasit pe Iisus?"
Nu stiam ce sa le zic asa ca le'am spus "Da, am numarul lui, ne mai bipuim din cand in cand" si mi'am vazut de treaba.
Daca incep astia sa vina prin cartier am sa ma apuc sa dau sambata cu sapun pe scari sa muste din asfalt.

Si ca sa va arat aptitudinile sociale mele date dracu', va arat cea mai urata replica pe care am putut sa o dau unei tipe pe mess:

O duduie : Tu faci multe in acelasi timp.. stiu eu !
MiNdLeSs PuNk: da.. vorbesc cu tine si ma plictisesc in acelasi timp

Daca ceea ce am scris mai sus nu are sens......Lasa asa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu