vineri, 4 noiembrie 2011

Acum o luna

scriam ultima postare pe acest blog si de atunci, pauzaaaaaaaaa, poate din simplul fapt ca m'am plictisit de blog, poate din cauza ca nu am mai facut nimic prea interesant sau...m'au atacat maimutele zburatoare, pula mea.

Tind sa dau vina pe faptul ca nu am facut nimic interesant, odata cu inceperea scolii am intrat in monotonie, 6 ore pe zi stau la scoala, restul pe dorm, de unde timp sa ma mai dau cu fundul de pereti, sa mai sperii lumea pe strada, sa mai ling cate un mp3 sau orice lucru copilaresc de genul...sa fur o masina.

Sa vad daca tura asta am sa ma tin de scris, nu garantez, nu promit nimic, eu incerc dar sunt sigur ca am sa esuez lamentabil.

Acum!

Nu e nici un meci interesant la televizor in seara asta, presimt o plictiseala graaava, un meci de fotbal macar imi mai ocupa timpul, asa trebuie sa stau cu degetu'n cur. Am ajuns in ultima perioada sa ma ut la foarte multe meciuri de fotbal si ma enervez ca boul ca nici una din echipele cu care tin nu castiga niciodata si stau si ma uit la monitor (ma uit la meciuri online) si de nervi ma apuc sa rontai hartie igienica si sa scuip monitorul.... propriul monitor. Sa iti scuipi monitorul e ca atunci cand iti bati sotia.
Cat de bou sa fi sa iti bati sotia? Adica iti bati...PROPRIA sotie. Daca nu o placeai inainte, cu siguranta nu o s’o placi acum ca are un ochi vanat si 2 coaste rupte si multumita tie merge ca un strut pentru ca i’ai sucit glezna.
La fel si monitorul, daca trag o flegma pe el, cu siguranta strambul de Andy Carrol nu va marca acum, doar ca imi va fi greu sa'l urmaresc incercand sa eschivez privirile in jurul salivei.

A venit frigul! MA CAC PE EL! stau acum sa imi dardaie jucariile de frig. Invat si dimineata si jur ca e din cale afara de retardat. Cand merg la scoala imi iau pe mine 38 de haine plus geaca deoarece sunt -69 de grade afara si cand scap de la scoala pe la un 1-2, sunt +69 de grade afara si ajung acasa transpirat ca un porc proaspat evadat din cuptor, cu sudoare pe ceafa, guitand and shit.

Mare fan Two and a half men, dezamagit la randul meu ca a fost dat afara Charlie si inlocuit cu Ashton, dar haideti sa nu ne pisam in pantaloni, serialul nu e asa rau. Da, primele 2 episoade nu au fost stralucite, au fost de introducere a personajului in poveste dar restul de 6 episoade (daca nu ma insel sunt 6) au fost destul de bune, am ras copios, asa ca nu mai cacati steagul si va luati dupa turma de giboni ingamfati ce rag ca din gaura de pula ca "charlie facea tot serialul" si bucurati'va dracului de poveste.

Un serial ce imi place din ce in ce mai mult este The big bang theory, il urmaresc cu placere de 2 ani si pot spune ca orice este un fan, de'al casei, cui nu'i place, sa se scarpine in cur si sa taca din gura. Multi detesta serialul pentru ca sa regasesc in el, tocilari fara prietene, luati la misto mai de toata lumea. Mai mult sau mai putin, ma regasesc si eu in anumite momente in el, tocmai de aceea imi si place, mai ales in momentele cand mentioneaza WoW, hilar.

Ei bine, am ramas fara idei, am sa revin cu o postare mai de doamne ajuta intr'o zi cu soare. Pana atunci, sa va ia dracu!

Aaaaaaaaaaa da! Si daca aceasta postare nu are sens.....lasa asa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu