miercuri, 9 noiembrie 2011

Interesant

Am zis eu ca nu prea am despre ce sa scriu, dar dupa cele intamplate astazi si dupa cum s'a gandit mass-media sa promoveze acest lucru, am toate motivele din lume sa fac o postare. Se cere!

Dadeam si eu ca tot omu test la istorie, sau ma rog, ca un om in stadiul de elev, cand am observat pe geam ca toti cei din liceul Cuza au iesit si se uitau in sus. Primul gand a fost ca cineva se sinucide, nu'i mare lucru, Tatarasi era denumit "Cartierul zburatorilor" intr'o perioada. Un coleg zice in gluma ca o luat foc scoala, diriga scoate capul pe usa clasei sa intrebe ce si cum, vede fum pe scarile de la cuza (la vreo 8m de clasa mea) si cu o durere masiva in coatele ei cu piele atarnanda ne zice sa continuam testul ca arde Cuza, nu Waldorf. Peste 2 minute a venit directorul si ne'a evacuat. Aparent cineva de la Cuza (ei avusesera pauza, noi, cei de la Waldorf eram in mijlocul bazei) a aruncat o tigara aprinsa pe casa scarii si a cazut prin scari pana in subsol pe niste covoare care s'au aprins. Foc mare, nu am vazut, doar ceva fum, nimic care sa bage un om intreg la cap in sperieti, dar la fata locului au venit 5 masini de pompieri, 7 ambulante, 3 masini de politie, jandarmeria si vreo 15 reporteri, atat de la televiuziunile importante pana la omuleti ce cautau un articol de pus pe blog. Interesant a fost ca dupa ce s'a terminat povestea, diriga ne'a bagt in continuare in test dupa ce elevii de la Cuza si Waldorf au fost evacuati, noi fiind singura clasa ramasa.
Admir la diriga faptul ca era stapana pe situatie, chiar mi'a placut la nebunie asta, citatul ei imi va ramane in memorie pe veci "Arde Cuza, nu noi!"
Au luat reporterii interviuri la elevi, la vreo 2-3 profesori, si directorului de la Waldorf care isi dadea parul pe o parte sa nu se vada chelia la TV.

Un lucru interesant gasit, pentru ca am dat si eu un search pe google, au fost articolele si pozele gasite. M'am cacat pe mine de ras, puteti sa va uitati la fundul meu, chiar si acum rad in timp ce scriu.
Foc mult prea mic, fum, nu foarte mult, panica mare degeaba!
Am gasit vreo 20 de articole, aici le pun doar pe cele cu poze interesante, de la ele si rad.

Linkuri:
1. http://www.ghimpele.ro/2011/11/incendiu-la-un-liceu-din-iasi-provocat-de-o-tigara/
2. http://www.ziare.com/stiri/incendiu/incendiu-la-liceul-alexandru-ioan-cuza-din-iasi-1132572
3. http://www.mediasinfo.ro/incendiu-la-liceul-alexandru-ioan-cuza-din-iasi/2011/11/09/

1 comentarii:

Trimiteți un comentariu